2010/2011

6:16 PM

Nowy rok, nowy rok, nowy rok! Rozleniwiłam się przez ostatni okres i ciężko mi przyjąć do wiadomości, a co dopiero zaakceptować to, że ten cały nowy rok musi być intensywny, pełen wysiłku (i to w dodatku intelektualnego! a biorytmy są przeciwko mnie!) i poważnych decyzji. Za mną rok, który ciężko mi określić. Dwa pierwsze kwartały były dla mnie ciężkie. W przeprosinach od losu dostałam dwa następne. Coś czuję, że '11 będzie miał odwrotny rachunek. Wiem co mnie czeka i jestem potwornie przestraszona. Dam radę, co?

You Might Also Like

9 comments

  1. Czemu masz dać radę? Bo to, że dasz, jest dogmatyczną oczywistością. A ja Ci wyślę całą swoją energię! Żeby Ci się udało podwójnie!

    ReplyDelete
  2. Dlaczego miałabym nie dać rady? Bo jestem leniem i za szybko się poddaję. Dlatego walczyć będę z tym skutecznie. Dziękuję za energię :-)

    ReplyDelete
  3. podejrzewam ze juz z photobloga nie korzystasz wiec tutaj pisze. widac, ze dojrzalas i jestes zakochana. sluzy ci milosc. jak porownasz siebie z kiedys do teraz? chodzi mi o zwiazek, milosc. wtedy tez tryskalas szczesciem, bylas o wiele bardziej wylewna, wiec jak to bylo?

    ReplyDelete
  4. Tak jak napisałaś/łeś - jestem bardziej dojrzała i w taki sposób podchodzę do mojego obecnego związku. Nie potrzebuję się nim nadmiernie chwalić, aby usłyszeć/przeczytać, że jest niesamowity. Znam jego wartość. :-)

    ReplyDelete
  5. pewnie, milo widziec i czytac ze jestes szczesliwa. czekam na jakies nowe portrety bo je bardzo lubie :) i "napisałaś" :)

    ReplyDelete
  6. Hey Juana :-D
    merci beaucoup za comment.
    Fajne zdjecia tu u ciebie mozna znalesc!

    pozdrawiam i zycze samych pozytywnych zdarzen w 2011!

    m

    ReplyDelete
  7. dasz radę! T. ma na Ciebie mobilizujący wpływ ;D

    ReplyDelete
  8. i pamiętaj - w 2011 - widzimy się! :D

    ReplyDelete
  9. Ofkorz maj lejdi :-) Właśnie jestem w trakcie nabywania (w trakcie, gdyż proces zbioru pieniędzy jest dość czasochlonny :D) najlepszego aparatu i chętnie Cię nim napadnę. :-) Poza tym coś obił mi się rajd po secondhandach?

    ReplyDelete

Instagram