Kwidzyn, Trójmiasto i Snapme.

6:49 PM

Koniec ferii był dla mnie orzeźwiający. Odwiedziłam rodzinne strony T. i wpadliśmy na chwilę do Trójmiasta (uściski do Sary, Jarka, Darii i Ani!). Zmagałam się z chwilami słabości. Dałam z nimi radę. Teraz nad głową wisi mi wielki napis: "będzie dobrze!", a na marginesach, jakby za karę piszę sto razy "uśmiechnij się". Nie dlatego, że tego nie robię, ale dlatego, aby nie przestawać (bo czasami zdarza się zapomnieć). 
Właściwie bardzo podoba mi się Kwidzyn. Szczególnie lasy i pola. Mosty i jemioły na drzewach. 

A po powrocie do domu, w moje ręce trafiło sto sztuk (nie liczyłam, ale wierzę im na słowo) wspaniałych pocztówek, które przysłało mi Snapme. Na pocztówkach jest zdjęcie, które występowało w numerze 5, a kiedyś nawet znalazło się na głównej digartu. To zdjęcie nie-dość, że jest jednym z moich ulubionych, ponoć jednym z lepszych, to w dodatku  najszczęśliwszym. 

"Mężczyzna w deszczu". Chętnie kogoś poczęstuję.

( in the picture are postcards with my photography, 'man in rain' )

You Might Also Like

16 comments

  1. Miło. I ja dopisuję(margines): Uśmiechaj się! :)
    A przy okazji i mnie poczęstuj ;P

    ReplyDelete
  2. Jak można zdobyc to cudo ?:)

    ReplyDelete
  3. aw..mogę już czekać pod skrzynką (: ?

    K. (właśnie oklejam sobie zeszyt do anatomii i fizjologii)

    ReplyDelete
  4. nawet głosowałam na to zdjęcie :) moje było w 3 numerze, jednak nie wybrali mojego zdjęcia na pocztówki. więc zazdroszczę. :)

    ReplyDelete
  5. To cudo można zdobyć osobiście u mnie w Krakowie, wystarczy się ze mną umówić, ewentualnie z tego co się orientuję kupić książkę na stronie bookoff, ale snampe wypuściło kilka pocztówek, a pewnie dorzucają tylko jedną. :-)

    ReplyDelete
  6. chciałabym zostać poczęstowana (: kocham ten deszczowy klimat.

    ReplyDelete
  7. koniecznie zostaw mi jedna pocztówkę, Kochana !!! kiedyś będziesz wielką fotografką !!!

    ReplyDelete
  8. Kwidzyn piękny, to prawda... Małe miasto, ale bardzo piękne... I okolice magiczne, liryczno-baśniowe.
    I pocztówki piękne...Marzy mi się taka... Taką pocztówkę można wysłać do kogoś bardzo bliskiego... nawet bez tekstu na odwrocie, bo fotografia mówi wszystko.

    ReplyDelete
  9. ja mysle ze nie wiem co wy tutaj wszyscy tak wychwalaja. zreszta pewnie juz pozjadalas rozumy bo ci sie pare rzeczy udalo w fotografii a tak naprawde nikt cie nie chce robisz foty bez przyszlosci jedne pocztowki z ktorych i tak pewnie nie masz zysku nic nie znacza nic nic nic nic nie znaczysz

    ReplyDelete
  10. darling, chill out...
    pocztówki są piękne i jeżeli byłaby możliwość to pisałabym się na jedną! :)

    ReplyDelete
  11. każdy coś znaczy i wnosi w życie innych. ja wnoszę swoje strzępki spojrzeń, nie ma sensu się bulwersować, bo nie zaprzestanę. a możliwość jest jak najbardziej! wszyscy zainteresowani, piszcie na e-maila: jnn.gie@gmail.com :)

    ReplyDelete
  12. ja teraz oszczędzam na dianę lub holgę. zastanawiam się co lepsze, a na starta czy lubitela poluję na allegro, ale cenowo czasem mnie przewyższają licytację...

    ja może za 2-3 tygodnie będę w Krakowie, więc wtedy mogłybyśmy się umówiać bo chętnie bym się poczęstowała.

    joasiu, powiedz czy zrobiłabyś mi kilka zdjęć gdy będę w krakowie? oczywiście nie za darmo :) napisz ile by to kosztowało :)

    ReplyDelete
  13. mi się też marzy porządny średni format, ale jeszcze muszę poczekać na takie cudo.

    ok, zaraz Ci napiszę e-mail :)

    ReplyDelete
  14. oj jeżeli to możliwe to również byłabym wdzięczna za tak smakowity poczęstunek :) jest magiczne !

    pozdrawiam uroczo ( z uśmiechem) :)

    ReplyDelete

Instagram