Anna, "Youology"

10:06 PM

kruchość.

You Might Also Like

14 comments

  1. drobna , delikatna i piękna ...

    ReplyDelete
  2. dalikatna jak koronka a ogrom taki wielki.

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcie.

    Skoro ten ogrom spada na Ciebie, to znaczy, że jesteś sobie w stanie z nim poradzić. Uwierz. Sprawdzałam to wielokrotnie.

    ReplyDelete
  4. Lubię Twój sposób łapania chwil!

    ReplyDelete
  5. A w jakim programie usuwasz te brudki ze zdjęć?

    Cudowne zdjęcie *.*

    ReplyDelete
  6. brudki ze zdjęć? zwykle ich nie mam, bo czyszczę skaner i negatyw przy każdym skanie. a tak to w photoshopie za pomocą łatki.

    ReplyDelete
  7. gdybym ja tak potrafiła...

    ReplyDelete
  8. piękne..... lubię gdy światło przecina skórę...

    ReplyDelete
  9. ojej! myślałam, że to Ty dopóki nie zobaczyłam kolejnych zdjęć z serii

    ReplyDelete
  10. Aneczka ma zupełnie inną urodę niż ja, a jesteś już drugą osobą nas mylącą! :)

    ReplyDelete
  11. tak, na kolejnych zdjęciach już to widzę. tutaj nie widać dokładnie rysów twarzy, bo jest od góry (:

    ReplyDelete

Instagram