2:56 PM


Ostatnio zgubiłam siebie przez brak czasu. Dobrze mi idzie, tak ogólnie. Chciałabym jednak też trochę pomóc swojej wrażliwości i emocjom. Już od czerwca będę mieć uporządkowany czas wolny (jak dobrze mieć grafik) i będę go strzec mężną piersią. Nie oddam. A nad tekstem urywek pamiętnego dnia we Wrocławiu, gdy spotkałam z Pauliną Lendą. Kiedyś się przemogę i opublikuję więcej fotografii. Poza tym to zdjęcie jest takie... na temat. Moje stopy (niegdyś licznie fotografowane) domagają się zimnej trawy, chłodu i masażu. Może też mokrego piasku lub kamieni rzecznych... Wakacji.

You Might Also Like

11 comments

  1. brakuje. (jakkolwiek to brzmi)

    K.

    ReplyDelete
  2. Co Cię powstrzymuje przed opublikowaniem? (:

    ReplyDelete
  3. Jak ja bym chciała mieć grafik! a szukam i szukam tej pracy. Jak już znajdę, będę w Krakowie <3 w końcu. Jednak jeśli będziesz we Wrocławiu jakoś przed moim pobytem to pisz. Jestem zgłodniała Tych zdjęć :)

    A zdjęcie jest piękne. Chciałabym takie w duużej rozdzielczości na ścianie. Idealnie..

    Trzymaj się ciepło,
    Paula.

    ReplyDelete
  4. Paula - Być może będę za dwa tygodnie, zobaczymy. A co do pracy, ja o dziwo nie miałam problemu ze znalezieniem, więc powodzenia!

    Pakuome - są słabe, główna zainteresowana też raczej średnio zadowolona.

    ReplyDelete
  5. szkoda. może to tylko zmęczenie po maturze? mam nadzieję, że będzie lepiej.

    pamiętam o nadgarstkach Ani, które miały być w dyptyku. pokaż je kiedyś :)

    ReplyDelete
  6. Wakacje są zdecydowanie czymś czego i ja potrzebuję. Nie potrzebuję grafiku. Z wyjątkiem jednego jedynego terminu, który paraliżuje wszystkie moje działania...
    Nie jest dobrze.

    ReplyDelete
  7. Nie jestem i nie byłam zmęczona po maturze.

    ReplyDelete
  8. lubie to zdjecie.jest tak pięknie trzywymiarowe a nogi wydają się wychodzić ze zdjęcia. niedosłownie ;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete

Instagram