fistful of love

1:18 PM


You Might Also Like

11 comments

  1. pelne emocji i snu

    ReplyDelete
  2. piękna nowa strona, piękne klatki, których wcześniej nie widziałam...

    ReplyDelete
  3. Absolutely beautiful shot!

    ReplyDelete
  4. jakiego światłomierza używasz?

    ReplyDelete
  5. przy f65 mam wbudowany, tak to żadnego lub poglądowo zaglądam w f65.

    ReplyDelete
  6. widzę, że nie tylko ja lubię black frame i nowe polaroidy ;-) sama kupiłam niedawno 2 paczuszki, czekam aż przyjdą.

    ps. Juanko powiedz czy na dużej ilości tych wkładów zrobiły Ci się te zniszczenia spowodowane mniejszą ilością emulsji?

    ReplyDelete
  7. Do tej pory zrobiłam trzy zdjęcia i na żadnym jeszcze nie było żadnego ubytku. Sama się zastanawiam czy teraz coś mi wyjdzie. Zobaczymy, bo niebawem idę na zdjęcia z polaroidem. A w czarnych ramkach jestem zakochana, zaraz kupuję nowy wkład!

    ReplyDelete

Instagram