Christmas.

5:07 PM

Przesyłam wszystkim miłe życzenia świąteczne. Bardzo lubię czas świąt. Wychodzę z założenia, że to ja jestem odpowiedzialna za to, czy ten okres jest przepełniony magią i prawdziwością. Pamiętajcie. Niewiele potrzeba, aby rozpalić w sobie to ciepło. Jestem bardzo pozytywnie i silnie nastawiona na nadchodzący kolejny rok. Bardzo go chcę i nie mogę się doczekać kolejnych dni. Święta, choć pracujące, póki co grają mi w duszy. Urodziny, które sprawią, że pożegnam się raz na zawsze z bycia nastolatką. Ostatnia noc grudnia, która będzie bajkowa (dosłownie) i przepełniona postanowieniami, jak nigdy. Tym razem poczułam się na tyle silna, by postanowić pewne rzeczy. Życzę wszystkim takiej siły...


























Merry christmas everyone. 

You Might Also Like

7 comments

  1. i oby ta siła nie zgasła, wszystkiego najlepszego! : )

    ReplyDelete
  2. Najlepszego i powrotu tematu stóp!:)

    ReplyDelete
  3. dziękuję, wszystkiego dobrego!

    żebyś zawsze miała w sobie tę siłę, bo wiem jak jest potrzebna i jak szybko potrafi wywietrzeć - oby to się nie stało w Twoim przypadku!

    ReplyDelete
  4. hey, your blog is amazing! your photos are just... wow. are you a photographer or what?

    (when i said that your blog is amazing, i meant it. i'm already following it at bloglovin)

    ReplyDelete
  5. jestem wraz z Tobą pozytywnie nastawiona! :-) życzę kolejnych cudownych zdjęć w nowym roku

    ReplyDelete

Instagram