flowers at my soul

11:08 PM

taka kwiecista na duszy jestem...

You Might Also Like

11 comments

  1. przepiękne. a cienie na ramieniu są takie subtelne!

    ReplyDelete
  2. och, pamiętam jaka byłam zakochana w tych zdjęciach.
    i chyba nadal jestem, niezmiennie.

    ReplyDelete
  3. To powinno być zakazane dodawać takie ciepłe wakacyjne zdjęcia, gdy za oknem deszcz i wiatr.
    Piękna Meduska w różach.

    ReplyDelete
  4. Być może, mojej duszy wciąż zimno, huragany i śnieżyce.

    ReplyDelete
  5. piękne, soczyste i pachnie latem.

    ReplyDelete
  6. Trochę tak, trochę nie. Zewsząd mnie ubyło. A tu mi J. mówi, żebym została... no to ja myślę, że ok... ale tak po prostu troszeczkę ;)

    ReplyDelete
  7. Hi!! :)
    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    ReplyDelete

Instagram