***

7:08 PM

najlepszym sposobem na odkładanie nauki na później jest częste jedzenie i malowanie paznokci. oczywiście, przypominam sobie o najlepszych filmach i książkach właśnie teraz i jak nigdy, chce mi się wychodzić do ludzi i fotografować. pijam dużo kawy i zwalczam chorobliwego lenia. z cyklu: trzymajcie kciuki, bo pierwsza w życiu sesja przede mną. i to nie fotograficzna!

edit w dniu następnym:
założyłam tumblra - juanagaluszka.tumblr.com, ponieważ w lutym wracam, z nowym aparatem, z nowymi technikami i być może nieco inną estetyką (ostatnio zmieniam spojrzenie na wiele spraw, zmiany w fotografii są bardzo prawdopodobne) i chciałabym zacząć wszystko od nowa. na blogspota mam inny pomysł. po sesji muszę uporządkować swoje życie, po prostu.

You Might Also Like

9 comments

  1. dokładnie. plus przeglądanie zupy i wszelkich stron ze zdjęciami! czymamy :)

    ReplyDelete
  2. jah, no dzięki bardzo. a ja to cichaczem na wielu blogach jestem, nie przejmuj się. wpadam jednak regularnie, gdyż zakochana jestem z wzajemnością.

    a na naukę najlepsze jest sprzątanie. serio. porządki w szufladach, ciuchach, pod łóżkiem, w starych listach. mnóstwo czasu to zabiera, a jeszcze pożytek z tego później masz ;)

    ReplyDelete
  3. Kochana!
    trzymam kciuki za powodzenie w sesji, ja swoje obie już zdałam i zachłysnęłam się wolnym, filmami i pisaniem pracy licencjackiej :)
    buziak

    ReplyDelete
  4. oo masz tumblra - już obserwuję i podziwiam

    ReplyDelete
  5. to jaki nowy aparat będzie? ( ;

    ReplyDelete
  6. cyfrowy, ale wychodzę z założenia, że nie warto się chwalić, aby nie kusić losu, bo ostatnio bardzo modne są kradzieże.

    dziękuję wszystkim!

    ReplyDelete
  7. Doskonale to rozumiem, bo ja też zajmuję się czymś innym. Robię obrazki w PS, chce mi się grać na ukulele i śpiewać, wychodzić na miasto i pić piwo, a nade wszystko być w domu i odpoczywać albo pojechać do Poznania... A tu cóż.

    Trzymam kciuki, Ty też trzymaj za mnie! Przyda się!

    ReplyDelete

Instagram