returns are complicated

9:19 PM

nie mogę się doczekać lutego, powrotu do mojego najwspanialszego świata zamkniętego w kadrach. ogromnie się boję wkroczyć ponownie. wszyscy wkoło się rozwijają, realizują i zostają zauważeni. mnie zrobiło się tak daleko do świata fotografii. mam tyle pomysłów, tyle zapału i tyle strachu. sama nie wiem, czy warto w tym brodzić. chciałabym płynąć, swobodnie rozkładać ramiona.

p.s. przez ostatnie trzy miesiące spotkało mnie niewyobrażalnie dużo wspaniałych i pięknych spraw. kocham moich przyjaciół. 

You Might Also Like

12 comments

  1. Brnij dalej... przed siebie...
    Piękne te zdjęcia ! To pierwsze mnie fascynuje najbardziej...

    ReplyDelete
  2. ohh, love these ! ! ! great tones !

    ReplyDelete
  3. uwielbiam tę sesję! pierwsze podoba mi się najbardziej.

    ReplyDelete
  4. To jest dziwny świat. W którym robi się karierę w internecie lub wtedy, gdy jest się na czasie, gdy robi się takie-samo-jak-inni fashion i nie odbiega się od ustalonych standardów, albo gdy robi się to, co aktualnie nazywane jest sztuką. Myślę, że jeśli będziesz szła własnym tempem i własną drogą, to wtedy będzie najlepiej. Nie pędzić...

    ReplyDelete
  5. powroty bywają ciężkie, jednak jestem pewna, że Tobie przyjdzie on pełen pięknych kadrów.

    ReplyDelete
  6. Czuję to samo co ty!
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. Powroty są trudne, ale są też piękne. Ja marzę o powrocie a tu wciąż jeszcze tyle rzeczy do zrobienia... Daleko i blisko.

    Trzymam kciuki!

    ReplyDelete
  8. Nie ma co oglądać się na innych!
    Rób swoje i ciesz się tym! :)

    ReplyDelete

Instagram