selfportrait

10:46 PM




ogromna burza we mnie. uspokajam się książkami, herbatą i nim. ostatni tydzień nie-szczególnych obowiązków, następnie obowiązki płynące z pasji. dobrze się wraca! powroty to szukanie nowej estetyki, nowych potrzeb, odkrywam nowe techniki i kąty spojrzeń. dojrzewaj, fotografio. 

pozostało odkryć na nowo własną wartość i walczyć. jestem spokojna, bo w tej walce mam wsparcie. jak to dobrze, że są oni! największe odkrycie ostatnich miesięcy to potęga przyjaźni i istnienie w człowieku dobra. co ja bym bez was zrobiła?!

You Might Also Like

25 comments

  1. you are so beautiful, joanna.

    ReplyDelete
  2. totally agreed with Layla *-*

    ReplyDelete
  3. zazdroszczę foto powrotu. u mnie taki kryzys, że chyba nigdy nie przejdzie.
    Pozdrowienia w stronę Twojego cudownego miasta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja potrzebowałam na ponowną wiarę w fotografię pół roku. daj sobie czasu.

      Delete
  4. Jesteś piękna na tym zdjęciu :) zgadzam się. Masz już nowy sprzęt? Widać jak wspaniale się rozwijasz.

    Pozdrawiam ciepło!
    Jak z pogodą w Krakowie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! nowy sprzęt już mam. uczę się go. pogoda - śnieżnie i zimnawo, dzisiaj zabrałam moją przyjaciółkę na zdjęcia i jestem bardzo zadowolona z efektów. nie przemarzłyśmy. :)

      Delete
    2. jaki konkretnie aparat? :)
      zazdroszczę
      pół roku powracałaś mówisz?
      życzę wieeeelkiego powrotu
      czekam na więcej zdjęć
      i masz rację
      w ludziach siła.
      w dobrych duszach

      Delete
  5. autoportrety są zawsze najlepsze.

    dobrze, że wracasz

    ReplyDelete
  6. Powodzenia w poszukiwaniu inspiracji i nowych dróg!
    Spokój to wspaniałe uczucie, wypełnia mnie ostatnio, oby jak najdłużej!

    ReplyDelete
  7. PS. Zdjęcie cudowne! Jest w nim coś nieziemskiego!

    ReplyDelete
  8. jesteś piękna i wewnętrznie co czuć i zewnętrznie co widać

    ReplyDelete
  9. dziękuję wszystkim za każde słowo!

    ReplyDelete
  10. jesteś niesamowicie piękna, a przyjaźń to coś wspaniałego - co chyba wie każdy, kto zaznał jej dotyku ;]

    ReplyDelete
  11. a więc Gałuszku- idź przez życie z dzielną minką, bądź jak jesteś- zuch dziewczynką! :D :*

    ReplyDelete
  12. Juanko, proszę jeszcze o małe fotograficzne rozeznanie. Czy ten oto efekt jest spowodowany tym, że gdzieś przez szczeliny aparatu dostało się światło?: http://4.bp.blogspot.com/-kDrLRyPfNqs/TzT70ESIPBI/AAAAAAAAAEo/Q77WJI9Y-C8/s400/img056.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak i czy to nie jest przypadkiem albo nadprogramowa klatka albo krańcowa?

      Delete
    2. właśnie nie, wszystkie takie wyszły :( dziękuję Ci za odpowiedź!

      Delete
    3. to wina szczelin w aparacie, ale czy na każdym masz nazwy filmu? mi się pojawiają na krańcowych klatkach.

      Delete
    4. Mogę się wtrącić? Ja tak miałam, gdy robiłam plastikową Agfą... Dlaczego? Gdyż za luźno naciągnięty był film i widocznie jakoś tak światło się dostawało... świetne są takie efekty, nie ma co się przejmować ;)

      Delete
    5. oo! to chyba będzie to! luźno naciągnięty film. dziękuję Wam!

      Delete
  13. w jaką estetykę chcesz teraz iść?

    ReplyDelete

Instagram