phoneography volume III

2:37 PM

my username at instagram is juanagaluszka

You Might Also Like

11 comments

  1. w końcu jest, instagram dla androida!

    ReplyDelete
  2. aż mi ślinka pociekła...

    ReplyDelete
  3. mmm, these are lovely. and I am following you from now on! :)

    ReplyDelete
  4. mój piękny stateczek :)

    ReplyDelete
  5. takie same foty jak u annete p. i dobrze o tym wiesz

    ReplyDelete
  6. nie chce zasmiecac Ci nowych postow wiec pisze tu. pamietasz jak wypytywalam Cie o Twojego htc?wczoraj kupilam takiego samego i mam taki problem ze przy pisaniu smsmow niektore klawisze mi nie wchodza,tzn wchodza ale trzeba mocno albo kilka razy nacisnac, tez tak mialam na poczatku?rozchodzi sie to potem?odpisz:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, nic takiego się nie działo. może masz wadliwy model, zwróć się do salonu, powinni wymienić. natomiast męczę się z problemem skrótów klawiszowych, bo nie wiem z jakiej przyczyny czasami podczas pisania smsa się włączają i musze uruchomić od nowa telefon, bo np. pisząc wciskam 'b' i wyskakuje mi przeglądarka internetowa.

      Delete

Instagram