calm and may lily

1:16 PM

You Might Also Like

17 comments

  1. beautiful, delicate, sensitive. truly splendid photographs.

    ReplyDelete
  2. Delikatność. Wrażliwość. Jasność. Subtelność. I konowalie - moje ulubione.

    ReplyDelete
  3. cudowne! :)

    Pozdrawiam, P.

    ReplyDelete
  4. Osobiście, delikatnie. Twoja twórczość przemawia do mnie bardzo...

    ReplyDelete
  5. wracam tu już kolejny raz i nie wiem co powiedzieć..ta subtelność tak bardzo czaruje.. jestem zachwycona

    ReplyDelete
  6. dziękuję wszystkim! te zdjęcia obudziły we mnie moją wewnętrzną delikatność i uczucie spokoju. będzie więcej.

    ReplyDelete
  7. A w konwaliach wszystko jest trujące... Jednak są takie piękne, subtelne...
    Delikatne fotografie wykonałaś. Cudowne. Brawo, Juanko.

    ReplyDelete
  8. wszyscy już chyba wszystko powiedzieli.
    piękne, z wyczuciem, z duszą.

    ReplyDelete
  9. This is just gorgeous. I love those white tones and color of her skin!

    ReplyDelete

Instagram