polaroids with the girl with pearls in her hair

7:43 PM



czuję delikatny stukot serca, które jest przepełnione motylami. całe moje wnętrze, po brzegi w motylach, wszędzie je czuję. spełniam się, nie potrzebuję nic więcej, gdy mam już tak dużo; mam pasję, ciebie, kwieciste suknie, kwiecisty parapet, wewnętrzny spokój, uczucie ciepła i bezpieczeństwa. mam plany, ambicje i marzenia. nigdzie się nie spieszę, niech motyle fruwają, a mnie niech cieszy każdy skrawek świata. a na sam początek... zajmijmy się ciastem marchewkowym, aby nie co drugie wyrastało.

(słyszę, że moje obrazy są smutne. one są melancholijne, spokojne i oprószone moją wewnętrzną liryką. to daje mi szczęście.)

You Might Also Like

6 comments

  1. rozmarzyłam się czytając te słowa.. pięknie piszesz!

    ReplyDelete
  2. Piękne i baśniowe są...

    ReplyDelete
  3. Wow !!!! Przepiekne ujecia! Wygladaja jak farba namalowane. Jak obraz.. Pomysl i wykonanie wspaniale :)

    ReplyDelete
  4. (oglądanie Gałuszkowego archiwum zamiast fizyki, mniam!)

    ReplyDelete

Instagram