phoneography volume IV

8:05 PM

długo nie odwiedzałam mojego bloga, ale wakacje sprzyjają aktywności artystycznej, dlatego będę pojawiać się tutaj z większą częstotliwością! ostatnio dzieje się u mnie bardzo dużo. jestem, a raczej byłam bardzo zabiegana. wzięłam udział w warsztatach fotografii mody, które wygrałam u Akademii Fotografii. chwile spędzone w studio ze wspaniałymi ludźmi począwszy od prowadzącego, przez współuczestników po 'pana reportera' będą zawsze wspominane z szalonym uśmiechem. mam z warsztatów sporo fotografii, które wykonywaliśmy wspólnie. muszę poświęcić im dużo czasu, aby ujrzały światło dzienne, ale niebawem je pokażę. w zakurzonym folderze mam jeszcze sporo innych fotografii, które czekają na spełnienie. przede mną szykują się kolejne indywidualne spotkania fotograficzne. sama nie wiem, kiedy uda mi się to wszystko zorganizować, przetworzyć i pokazać wam, choć od przyszłego tygodnia czeka mnie dużo leniwych chwil, które poświęcę na książki, filmy, seriale i fotografię. jutro już ostatni egzamin. ostatnio brakowało mi czasu i kilku ważnych ludzi. planów mam wiele. pragnę wykorzystać najbliższy czas bardzo intensywnie. moje dni nie będą przepełnione pustką. jestem pełna optymizmu i nadziei. chcę by w najbliższych miesiącach było dużo fotografii i moich przyjaciół. będzie to bardzo istotny etap w moim życiu, chcę mieć każdy jego skrawek uchwycony w kadrach i chcę dzielić te dni z Tymi osobami. jestem zakochana, z każdym dniem coraz mocniej. jak nie cieszyć się z nadchodzącego dnia? słońce, niebotyczne ilości owoców, pocałunki i uśmiech. jest mi dobrze, choć gubię kilogramy i podobno znikam, ale nieraz słyszałam, że chudnie się z miłości.

my username at instagram - juanagaluszka

You Might Also Like

19 comments

  1. ahh, dziewczyno, jesteś magią!

    ReplyDelete
  2. Joanno, Joanno, Joanno, cieszę się razem z Tobą. powinnam ja znaleźć więcej wiary w siebie ....

    ReplyDelete
  3. uwielbiam. chyba nie muszę się powtarzać ;)
    oraz trzymam kciuki, życzę czasu i tęcz.

    ReplyDelete
  4. moja kochana,
    popatrzyłam na te kadry i przypomniała mi się Żu jaką poznałam!
    szczęśliwy kocie, chcę spędzić kilka Twoich uśmiechniętych dni z Tobą. Da radę? Musi dać!
    (złota ciecz na murku idealnie zaspokaja moje poczucie estetyki zdjęciowej)
    /A :*

    ReplyDelete
  5. uczysz się na akademii fotografii może? ;] interesuje bardzo mnie ta szkoła i dlatego pytam :)

    ReplyDelete
  6. Dziekuje wszystkim!
    Amelio, nie ucze sie w AF. Wygralam jedynie warsztaty w ramach Miesiaca Fotografii. Od pazdziernika bede uczyc sie na Krakowskich Szkolach Artystycznych.

    ReplyDelete
  7. Juanko! Czy znasz przepis na takie pyszne kruche ciastka z owocami? Nigdy nie umiem poradzić sobie z kremem :(

    Bonita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bonito, nie jestem teraz u siebie w domu, ale jak tylko bede to poszukam. Mam go od mojej mamy, pycha. :)

      Delete
    2. Juanko, Ty jesteś bonita - piękna!!! :)

      Czy nadal mogę liczyć na przepis? Ciepło pozdrawiam!

      Delete
    3. To Ty też możesz być bonita :) Hihi... obiecuję, że zdobędę i prześlę. Strasznie nie mam głowy ostatnio do internetowego światka, wiesz.

      Delete
  8. To wyjaśnia czemu ja nie chudnę! Zupełnie nie wiem co to miłość.

    Cudowne, magiczne zdjęcia.
    Powodzenia jutro na egzaminie i czekam na więcej wieści od Ciebie!
    Uściski!

    ReplyDelete
  9. ile w Tobie radości! oby ten stan utrzymywał się jak najdłużej, nie trać wiary! mam nadzieję, że i do mnie ten stan powróci. czekam na zdjęcia!

    ReplyDelete
  10. mam nadzieję w takim razie, że wkrótce w końcu uda nam się spotkać :)

    ReplyDelete
  11. z miłosci sie tyje! :P albo to ja tak tylko mam :) powodzenia, usmiecham się do Ciebie i całuję!

    ReplyDelete
  12. jestem pierwszy raz,ale zauroczyły mnie Twoje fotografie.

    pozdrawiam!
    m.

    ReplyDelete
  13. przejrzałam parę postów i jestem zachwycona. wstrzelasz się idealnie w moją estetykę zdjęciową, że tak się wyrażę :) pięknie, po prostu pięknie fotografujesz. mało jest takich blogów, coraz mniej. albo ja nie mam szczęścia na nie wpadać :) pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete

Instagram