(klaudia)

5:42 PM

You Might Also Like

11 comments

  1. cudowne ujęcia.. jakże delikatne i naturalne

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam naturalizm na Twoich zdjęciach. Te są takie.. czyste. Bez skazy.

    ReplyDelete
  3. najlepsze w tym motywie jest to, że jest masa błędów w internecie... np jeden ten sam obraz jest przypisywany i Rubensowi i Michałowi Aniołowi... lubię też wersję Cezann'a, ale moja ukochana jest w zbiorach prywatnych.. i pewnie nigdy jej już nie zobaczę...

    kolejne w mojej wędrówce po Ermitażu i National Gallery w Londynie jest muzeum dzieł dawnych w Dreźnie... chcę zobaczyć je wszystkie!

    ReplyDelete
  4. no właśnie o Boucher'ze myślałam jak pisałam o kolekcji prywatnej.. ale właśnie dlatego jest o czym marzyć ;-)


    zobacz na napisy w tym głupim internecie... ten sam obraz jest podpisywany albo jako Rubens, albo M.A...
    Prado już mam w swojej kolekcji, ale lepsza jest moim zdaniem Królowa Zofia..

    ReplyDelete
  5. to najpiękniejsze zdjęcia jakie wykonano tej dziewczynie!

    ReplyDelete

Instagram