lovemotions - monika i mateusz

11:49 AM

dzisiejsza noc była szczególna. postanowiłam zacząć spełniać swoje marzenie, które już od dawna we mnie siedzi. dlatego założyłam nową stronę na facebooku, poświęconą mojej fotografii miłości (bardzo szeroko pojętej).

chciałabym Was zaprosić do polubienia mojej podstrony - lovemotions - facebook.com/luvmotions

i'd like invite you to visit and join my fbpage - lovemotions - facebook.com/luvmotions.
photography of love is one of my dreams.

You Might Also Like

14 comments

  1. miłości najczulsze, piękne, jedyne, ponad i nade wszystko ..

    ReplyDelete
  2. Bardzo bardzo bardzo mi sie podobaja!
    niesamowity klimat (i przepiekna para)!

    ReplyDelete
  3. dzisiejszy post był wyjątkowy! zakochałam się w twojej fotografii!

    ReplyDelete
  4. a nie mogłabyś tumblra założyć, blogaska czy coś? bo ja na przykład nie mam konta na fejsie i mieć nie zamierzam. a pomysł i zdjęcia mi się podobają i chciałabym je sobie oglądać ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. póki co moja strona na facebooku ma jeden dzień, ja sama nie posiadam wielu zdjęć z parami, przyjaciółmi, rodzinnych. jest ich niewiele, więc póki co poza facebookiem zostaje ten blog. nie jestem jeszcze na tyle zaawansowana, by tworzyć bloga specjalnie dla tej fotografii, nawet nie wiem kiedy uda mi się zrobić najbliższą taką sesję, trudno znaleźć chętnych. ale cieszę się, że jest wsparcie i zainteresowani, tym co zaczełam robić. to pomaga :))

      Delete
    2. ja na pewno będę chętna, tylko musisz mi najpierw znaleźć narzeczonego ;-)

      Delete
    3. to moze być nawet mama czy przyjaciółka od dzieciństwa.
      taki o to stworzyłam opis:
      ovemotions to fotografia miłości.
      * Zapraszam pary - zakochane, narzeczone, po przysiędze, osoby pojedyncze, które chcą zrobić miły prezent dla osoby ukochanej.
      * Zapraszam Przyjaciół, bo miłość występuje w wielu postaciach.
      * Całe rodziny, dzieci czy też zwierzęta.
      * Miłością może być pasja, więc z chęcią sfotografuję Cię w sytuacjach i miejscach, które kochasz.

      Pragnę uchwycić na swój własny sposób Twoje uczucie. Zabiorę Cię w niepowtarzalną przygodę fotograficzną - czy to z partnerem, podczas ślubu, z przyjacielem od dzieciństwa albo ukochanym psem. Najważniejsze, aby na fotografiach pokazała się Miłość.

      Odrzućmy stereotyp, że fotografia miłości to tylko fotografia ślubna. Miłość przejawia się w wielu aspektach i choć śluby są przepełnione uczuciem, pragnę nie tylko je fotografować.
      Chcę zachęcić do śmiałości w ukazywaniu uczuć przed obiektywem. Jest to wspaniała pamiątka na całe życie. Żadne wspomnienie nie jest tak trwałe, jak na fotografii...

      :))

      Delete
  5. fajna sprawa. kiedyś widziałam taki portal, gdzie ludzie robili serie kilku zdjęć z ludźmi/przedmiotami/w miejscach, które kochają. bardzo miło się to oglądało, ale niestety już nie działa. i tak sobie myślę o moich tereskach, przyjaciółkach. jest nas aż 9 więc miałabyś niezłe wyzwanie. podejrzewam jednak, że mogą nam na drodze stanąć przeszkody natury logistyczno-organizacyjnej. po pierwsze: Ty w krak, z tego, co pamiętam, my - waw. po drugie: nie wiem, co musiałabym zrobić, żeby je wszystkie ogarnąć w jednym czasie, w jednym miejscu ;) ale sprzedam im pomysł, zobaczymy.

    ReplyDelete
  6. uwielbiam ostatnie. jest czystym szczęściem, które schwyciłaś.

    ReplyDelete
  7. Świetne kadry i bardzo podoba mi się kolorystyka. Wrzuć więcej:)

    ReplyDelete
  8. ostatnie szczególnie przykuło moją uwagę/te przydymione,ziemiste kolory.bardzo lubię!

    ReplyDelete
  9. cudne! jak przyjdzie pora - przyjadę z moim G. byś zrobiła mi taką sesję.

    ReplyDelete

Instagram