travel: lanckorona

5:22 PM

kilka dni temu mieliśmy okazję odwiedzić nieodległą od Krakowa Lanckoronę. wysiedliśmy w Kalwarii i przeszliśmy godzinnym spacerkiem na górę. po drodze otulił nas wspaniały, letni deszcz, czyniąc spacer jeszcze bardziej wyjątkowym. Lanckorona - niewątpliwie miejsce przepełnione jest magią i ciszą. spokój na rynku zachwycał, tak jak każde jedno, piękne okienko. okna są  moim ulubionym motywem do fotografowania, jeśli chodzi o moment zwiedzania. byłam tam drugi raz. za pierwszym razem nie przywiozłam ani jednego zdjęcia, z powodu źle wsadzonego filmu. pamiętam wszystkie te ujęcia. głównie zdjęcie z salamandrą, która była namalowana na jednej chacie. odnalazłam ją, lecz zniszczoną. za drugim razem sfotografowałam wszystkie najpiękniejsze okna i dużo nas. lubię krótkie wyprawy.
(wakacje zaczęłam intensywnie i beztrosko, teraz czas wrócić do obowiązków i setek zaległych fotografii. zanotowałam dzisiaj najniższe swoje ciśnienie. 86 na 72, mdlejąc podczas wizyty u kosmetyczki. czas do pracy!)

You Might Also Like

16 comments

  1. coś jest z tymi oknami, że jakoś przyciągają...mam to samo...
    pięknie tak zwiedzać i uwielbiam Twoje wyprawy uwiecznione na fotografiach :)
    Ja zaraz po przyjeździe z Norwegii, na drugi dzień wybieram się do Kazimierza ;)

    ReplyDelete
  2. okna, okiennice, przyjazne budynki i domki, przyglądać się temu to przyjemność

    ReplyDelete
  3. okna i napisy na ścianie :)
    tak to już jest ze zdjęciami, wyobrażamy je sobie, widzimy w głowie kadry, ba!, nawet robimy je! a potem okazuje się, że coś z kliszą nie tak, albo sami to psujemy, czasem ktoś, potem smutek, że już nigdy nie powtórzy sie tych samych klatek.
    ja też staram się nie tracić czasu i cały czas coś robić:) jednak takie ciśnienie nie jest złe, moje zazwyczaj to 80 na 50 :) i musze niestety z takim żyć.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. jej, ja jestem teraz tak daleko od domu, powinnam ciagle zwiedzac, a zamiast tego ciagle pracuje i w weekendy nie mam sily na krótkie wypady, a tez je uwielbiam !!!
    niech to bedzie moje postanowienie lipcowe :*
    z najcieplejszymi pozdrowieniami!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. najbardziej! zrobiliśmy mu najwięcej zdjęć zenitem.

      Delete
  6. Uwielbiam Twoje podróże na zdjęciach.

    ReplyDelete
  7. cudności. czytałam o lanckoronie ostatnio. pasjonujące w pewien sposób miejsce.

    ReplyDelete
  8. klimatyczne okiennice to również i mój ulubiony temat na fotografię:)

    ReplyDelete
  9. super cute pictures!!
    I found your blog very inspiring, I think I'll come back ;)
    xx

    http://highlybeloved.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  10. Przepiękne, magiczne zdjęcia!
    A jeśli chodzi o okna - przymierzam się do zrobienia o nich spektaklu. To fascynujące, że stanowią one tylko o pozornej otwartości, bo na dobrą sprawę, zwykle nie da się przez nie wyjść. Można więc tylko obserwować to co dzieje się na zewnątrz, lub wewnątrz, bez posiadania realnego udziału i wpływu na to co po drugiej stronie.
    Przez drzwi można wyjść w każdej chwili, okna są jak otwarte na przestrzeń więzienia.

    ReplyDelete
  11. pan jest przystojny bardzo. bardzo ;-)

    ReplyDelete
  12. odwiedziłaś moje rodzinne okolice ;)
    piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  13. uwielbiam twojego bloga, oglądam zdjęcia z olbrzymia przyjemnością!

    ReplyDelete

Instagram