lovemotions: mon & mati

12:09 AM

kolejne zdjęcia z Moniką i Mateuszem. wszystkie kwiaty, które Monia dostaje od Mateusza, suszy i płatki przechowuje w słoikach. piękny i magiczny zwyczaj. w maju będę miała możliwość uchwycić w kadrach ich szczere i piękne 'tak'. bardzo cieszy mnie taka fotografia...

jeszcze tylko trzy noce, koniec tęsknoty i witam Pragę... jestem już kłębkiem niecierpliwości, skuloną tęsknotą i wariującymi motylami...

P.S. moje aktualne lektury są inne, niż zapowiadałam. czeka mnie przygoda z Hobbitem i Ogrodem Leoty, które mogę przeczytać dzięki Mai.

You Might Also Like

10 comments

  1. Jest taki stary przesad, ktory mowi, ze nie wolno suszyc kwiatowbdostawanych od ukochanej osoby, gdyzbwtedy zasusza sie milosc, wtedy ona wiednie i umiera. A tak, to gratuluje CI zleconka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja osobiście nie wierzę w przesądy, a płatki w słoikach wyglądają przepięknie na parapecie :)

      Delete
    2. Hiehie, ja też, ale na zimne lepiej dmuchać :D
      Wszystkie moje znajome, które to robiły, to później... bu :D

      Delete
  2. Wiem, żee to nie miejsce na zadawnie pytań ale jestem ciekawa Twojej opinii co do pentacona sixa, czy polecasz go czy raczej nie? i jaki jest mniej więcej koszt eksploatowania go ( chodzi mi o koszt kliszy i o koszt wywołania)? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bardzo lubię... zdarzyły mu się awarie, ale cudownie sam się odrodził bez pomocy technika. a plastyczność obrazu zachwyca.

      Delete
    2. Dziękuje za odpowiedź. Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś napisała jaki jest koszt filmu do tego analoga? :) Pozdrawiam.

      Delete
    3. Na allegro znajdziesz jakieś za 15zł z pewnością. Tak to po 20, różnie. Moje wywoływanie to 3 zł, więc jedynie muszę oszczędzać na filmy, dlatego bardzo rzadko fotografuję ostatnio analogowymi aparatami.

      Delete
    4. Dziękuję, dziękuję. Bardzo mi pomogłaś :)

      Delete
  3. Zakochałam sie w tych zdjęciach! Są cudowne! Magiczne, wspaniałe! Zajmujesz się zawodowo fotografia ślubna? mogłabyśmi napisać jaka jest cena takiej sesji zdjęciowej? na mejl jessika.kubasiak@gmail.com
    bede bardzo wdzięczna, od dawna poszukuje fotografa.

    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete

Instagram