(padam padam)

7:29 PM

You Might Also Like

16 comments

  1. iść i padać, z padłych wstawać i tego trzymać się trzeba...
    ES

    pozdrawiam Blogową Ledę :-)

    ReplyDelete
  2. ja jestem fanką pierwszego zdjęcia i - choć to zabrzmi głupio - piegów i paznokci modelki!

    ReplyDelete
  3. drugie i ostatnie są tak piękne, że brak mi słów!

    ReplyDelete
  4. cieszę się, że każdy lubi coś innego! a fanką paznokci i piegów sama jestem. moje paznokcie nie mają tyle siły, by być tak piękne, ale piegi powoli hoduję.

    ReplyDelete
  5. sprzed miesiąca z mimozami..hmm,a u mnie dopiero niedawno zaczęło się żółte szaleństwo;)to,taki mój iluzoryczny akcent początku jesieni.uwielbiam je.
    i fotografie/szczególnie 3:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak u Niemena... :)
      z tego co wiem, mimoza ma inne listki! ja uwielbiam wszystkie kwiaty, staram się mieć zawsze jakiś bukiet w pokoju.

      miło mi!

      Delete
    2. tak naprawdę to nawłoć posp.kiedyś poetycko nazwana mimozą polską:)a, ja taka staroświecka jestem troszkę;)

      pozdrawiam!

      Delete
    3. ano właśnie, ale mimoza jest zdecydowanie piękniejszą nazwą.

      Delete
  6. Piękne portrety Juanko. :)

    ReplyDelete

Instagram