my little library

8:44 PM


 Póki jeszcze jesień, staram się czytać jak najwięcej... Ostatnio przeczytałam Delikatność, która bardzo trafiła do mojego serca. Tak samo jak film tego autora. Jest ogromnie czuła. W końcu w moich rękach jest Samotność w sieci, którą darzę ogromnym sentymentem, i którą czytałam bodajże pięć lat temu. Jest dla mnie za ciężka. Nie ukrywam, że najwięcej książek przeczytałam w tramwajach, dlatego Samotność ostatnio zostaje często w domu, a tempo czytania uległo masakrycznemu spowolnieniu. Jestem zakochana w tym, jak J. Leon Wiśniewski patrzy na kobiety. Jego namiętne spojrzenie na każdy detal ciała i psychiki, zrobiło na mnie wrażenie już pięć lat temu, gdy byłam nastolatką. Ponowne odkrywanie tej książki, jest tak samo fascynujące... Niebawem czas na Łóżko, które pochłonę najpewniej w dzień lub dwa. Może dłużej, jeżeli opowiadania będą potrzebować trochę przestrzeni, aby się we mnie rozłożyć. Na świąteczne dni mam Listy Johna Lennona, za które bardzo dziękuję Mamie. Będą moim ostatnim westchnieniem spokoju, przed sesyjną burzą...



1. Foenkinos - Delicacy
2. Janusz Leon Wiśniewski - Łóżko
3. Janusz Leon Wiśniewski - Samotność w sieci (Loneliness in the Net)
4. John Lennon letters.

You Might Also Like

6 comments

  1. Jak tylko przeczytasz Listy Lennona to podziel się wrażeniami - mam na nie straszną chrapkę :)

    ReplyDelete
  2. Wiśniewski <3 Czytałam "Samotność.." w innej wersji, ale potem gdzieś wygrałam to wydanie z autografem. Piękna biblioteka!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Polecam księgarnie Matras, mają w tym momencie promocję :)

      Delete
  4. uwielbiam Samotność.
    niby czasu więcej, a jakoś nie umiem sobie wybrać książki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To może Listy na wyczerpanym papierze? Albo mnie korci złapanie się za nową książkę Stuhra :)

      Delete

Instagram