last week

10:57 PM



Trzy wybrane zdjęcia z tego tygodnia. Od bardzo dawna nie zrobiłam tylu zdjęć dla samej siebie. Spacerowałam i fotografowałam. Chciałabym właśnie odzyskać taką swobodę. Kiedyś każda możliwa okazja patrzenia na świat przez wizjer, sprawiała mi bardzo dużo szczęścia. Niektóre wydarzenia odebrały mi tę swobodę. Będę o nią walczyć, jeśli starczy mi sił.

Ostatnio bardzo dużo słucham Jezus Maria Peszek. I razem z nią jestem w smutek opakowana.


PS Można głosować na mojego bloga w konkursie na BLOG ROKU 2013, wysyłając smsa o treśći
F00025 na numer 7122 (koszt 1,23zł). Z góry dziękuję za wsparcie!

You Might Also Like

3 comments

  1. ojjj, też chciałabym fotografować tak dla siebie, dużo, ale nie ma czasu i tak dalej...

    ReplyDelete
  2. dopóki masz co fotografować - wiesz, że żyjesz.

    ostatnio częściej fotografujesz cyfrą? zastanawiałam się też, czy sama wywołujesz klisze :)

    ps.: w związku ze smutkiem śmiem przypuszczać, że niebawem pojawią się piękne, smutne kadry..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi sie, ze fotografuje tyle samo aparatem na klisze, choc jest to niewymierne. Do szkoly zawsze nosze aparat cyfrowy, bo nim wykonuje cwiczenia, wiec jest pod reka. Duzo mniej publikuje rzeczy, niektorych nie moge tez jeszcze pokazywac w zwiazku z publikacjami, a byly robione na kliszy. :)
      Umiem wywolywac, ale nie robie tego, bo nie mam czasu w ogole, niestety.
      Tez bym bardzo chciala, aby moj smutek przelozyl sie na fotografie, ale chyba tym razie to niemozliwe :( jestem bardzo zajeta podwojna sesja egzaminacyjna i juz nie wiem w co rece wlozyc :(

      Delete

Instagram