LOST FREEDOM magazine issue 3

12:01 PM

Na śniadanie dostałam maila od założycielki magazynu Lost Freedom, że zimowy numer już jest online. Lubię takie śniadania! W magazynie można zobaczyć kilka zdjęć (strony 86-89) z Aleksandrą, które wykonałyśmy rok temu. Były to pierwsze zdjęcia, które zrobiłam po niewielkiej przerwie i w dodatku pierwsze zdjęcia nowym aparatem. Miło mi. (Dziękuję Alex, tworzę z Tobą najlepsze rzeczy!)

P.S Wciąż można głosować na mnie w konkursie na Blog Roku 2012. Wystarczy wysłać smsa o treści F00025 na numer 7122. 

You Might Also Like

6 comments

  1. Congratulations! It's interesting to read about your inspirations, especially Ella Fitzgerald and Francois Boucher.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. My list of inspiration is longer, but it contains mostly in music and painting. :)

      Delete
  2. Piękne zdjęcia robisz :) Pełne magii

    ReplyDelete
  3. Żeby mieć takie miłe poranki! :)

    ReplyDelete
  4. masz jakąś opinię o którymś z tych aparatów:
    Nikon F75, F80 oraz F90?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam F65, więc tylko na jego temat mogę się w pełni wypowiedzieć. Fotografowałam też kiedyś f80 i chętnie bym taki przygarneła.

      Delete

Instagram