styczeń 2013

7:00 PM


jestem oszołomiona tym, jak piękne dzieją się dni w ostatnim czasie. mam wiele stresu, ale dzieją się takie rzeczy, które wynagradzają mi zmęczenie. z początkiem stycznia został opublikowany drugi numer iPress magazine, w którym można znaleźć kilka moich dawnych prac. a wczoraj kurier doręczył mi pierwsze wydanie novacane magazine. album, zatytułowany Venus, którego okładkę i osiem stron tworzą moje fotografie. pierwszy raz, nie licząc pocztówek od SnapMe mogłam mieć w rękach moje publikowane fotografie. uczucie nie do opisania.
wczoraj też przyjechała do Krakowa Paulina Lenda, którą dzisiaj ze wspaniałym zespołem zabrałam na bardzo ważne dla nas zdjęcia. więcej szczegółów niebawem, ale... był ogień! :)

novacane magazine #1 Venus - my cover and few pictures
iPress magazine #2 - few pictures

You Might Also Like

10 comments

  1. wow. Congratulation for your publications :)
    Your style's unique!

    ReplyDelete
  2. Fajnie, że przesz w górę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo małymi kroczkami, ale staram się jak mogę.
      to miło, że ludzie dopingują.

      Delete
  3. Gdzie można kupić ten album?

    ReplyDelete
  4. http://www.blurb.com/bookstore/detail/3953860

    ReplyDelete
  5. jej, jesteś cudowna! pokazujesz, jak z marzeń tworzy się prawdziwe zainteresowania, pokazujesz, że wszystko może się udać. Gratuluję ogromnego postępu i rozwoju fotograficznego, zawsze będziesz na czele moich młodocianych autorytetów! :)
    dużo szczęścia!
    Antocha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antocha,
      ogromnie Ci dziękuję, w tym roku mam bardzo wiele siły do spełniania marzeń.
      Przede mną jeszcze długa i ciężka droga. Miło mieć takie wsparcie.

      Delete
  6. a co zrobić żeby dac się zauważyc? nie mam już sił na to, by się wybijać... a robię podobno piękne fotografie z duszą.
    MM.

    ReplyDelete
  7. Drogi/a MM,
    ciężko określić, co jest kluczem do uzyskania szerokiego grona odbiorców. Na pewno - pokazywanie się - blog, flickr.com, facebook (to są trzy miejsca, w których pokazuje się aktywnie i systematycznie. Odeszłam z polskich portali (przestałam aktywnie uczestniczyć), bo więcej mnie tutaj już nie może spotkać. Dzięki flickrowi spotykam cudowne osoby, jest wiele grup zagranicznych magazynów, do których można wysyłać swoje fotografie. 30under30 czy novacane to były wysłane do mnie propozycje, dzięki temu, że organizatorzy znaleźli mnie na flickr.com.
    Ważne jest, aby pokazywać prawdę, mieć samozaparcie (wysyłać zgłoszenia do magazynów), dużo fotografować i dzielić się tym z innymi. Nawiązuj kontakty w środowisku fotograficznym (w Polsce i na świecie), to bardzo poszerza horyzonty w każdym aspekcie.

    Jeżeli daje się dobro, to dobro wraca do Ciebie.

    ReplyDelete
  8. gratuluję publikacji, magazyn wygląda niesamowicie dzięki Twoim fotografiom :) piękna okładka, bardzo bajeczna.

    ReplyDelete

Instagram