phoneography - winter

10:55 PM

Potrzebuję końca zimy. Czuję potrzebę wiosny. Czuję dużo siły!
Ostatni czas był bardzo intensywny. Egzaminy na dwóch uczelniach, praktycznie wyssały ze mnie wszelką radość. Powolutku wracam do siebie. Wiem, że radość zaczyna przebijać się przez moją skórę, niebawem dojdzie do serca, a czego najbardziej potrzebuję - do umysłu. Chcę się uśmiechać i dużo fotografować. Czasu wcale nie będę mieć więcej, a najbliższy wypoczynek mogę sobie zapewnić dopiero w maju, ale... Wierzę (tak, mam dzisiaj dużo tej wiary), że będzie to szczęśliwy okres.

instagram: juanagaluszka

You Might Also Like

7 comments

  1. Im bliższy jest mi nastrój tego postu, tym szczerzej życzę, aby to był rzeczywiście szczęśliwy okres i pełen pięknych zdjęć :).

    ReplyDelete
  2. Jaak ClinckspoorFeb 24, 2013, 1:32:00 PM

    Nice pictures!

    ReplyDelete
  3. Nie tylko Tobie potrzeba wiosny, ja już szaleję z barku ciepła i słońca..

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że do Nas wszystkich niebawem wróci wiosna.

    ReplyDelete
  5. a myślałam, że tylko ja jem musy dla bobasów!

    ReplyDelete
    Replies
    1. taki sentyment z czasów, gdy nosiłam aparat na zęby. z chorym żołądkiem też mile widziane :)

      Delete
  6. we Wrocławiu śniegu już niemal nie ma, ale jeszcze zupełnie nie czuję wiosny.
    Zaczarujmy, niech przyjdzie!

    ReplyDelete

Instagram