phoneography!

10:25 PM

Bardzo dawno nie robiłam postu, który podsumowywałby jakiś konkretny okres i teraz nadeszła odpowiednia pora. Zdjęć i wspomnień się nazbierało. Za mną konkretny czas, który był niesamowicie ciężki - fizycznie i emocjonalnie. Byłam skupiona maksymalnie na dwóch uczelniach. Nie znalazło się wiele chwil odpoczynku. Łapałam (a w sumie to łapaliśmy) pojedyncze momenty, by spędzić je Razem. Te chwile, listy i fotografia dawały mi ukojenie w dniach pełnych napięcia, strachu i smutku.  Te ostatnie miesiące zostały zwieńczone wystawą końcowo-roczną, na której zawisło sporo moich fotografii. Byłam tego dnia bardzo szczęśliwa - wernisaż przyniósł mi wiele miłych słów i emocji, które trwale (mam nadzieję) mnie podbudowały. Wiele czasu spędziłam Sama. Odkrywałam w sobie i w Świecie smutne zakamarki. Dziś, po tej wielkiej burzy stresu ciężko określić co dalej. Właściwie, dobrze mi było, gdy każdy dzień był zaplanowany od świtu po ciemną noc. Nadchodząca cisza trochę przeraża, moje myśli zaczynają wirować w nieodpowiedni sposób. Wiem, że na pewno nie chcę i nie mogę być Sama. Budzą się we mnie plany i postanowienia. Ten czas wolny od szkół, musi być maksymalnie dla mnie. Dużo fotografii i filmów, koniecznie. Wrócę do książek. Pojadę w ważne Miejsca. Zrobię fotograficzny dziennik. Zrobię prawo jazdy! Posprzątam w szafie. Zmienię fryzurę. Podobno, gdy kobieta zmienia fryzurę, szykują się poważne zmiany.

( instagram - juanagaluszka )
Jeśli jesteś z Krakowa, wystawę końcowo-roczną można obejrzeć przez całe wakacje w siedzibie Krakowskich Szkół Artystycznych.
I najważniejsza informacja - założyłam miejsce dla moich lovemotions ujęć - love-motions.tumblr.com

You Might Also Like

6 comments

  1. A pójdę na Twoją wystawę, żebyś wiedziała! Piękne są te Twoje plany... :)

    ReplyDelete
  2. przepiękne love-motions. nigdy nie przestawaj tworzyć. Kasia

    ReplyDelete
  3. ojej, jak się ucieszyłam na wieść o wystawie! koniecznie zobacze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misz masz z całej szkoły. Autorski wernisaż za rok :))

      Delete
  4. Uwielbiam takie instagramowe sklejki !
    Co do tego prawka - polecam zdawać na Balickiej
    (siadło mi tam za drugim razem ;p).

    ps.
    czekam na jeszcze więcej love-motions ! <3

    ReplyDelete

Instagram