Kate

9:43 PM



 Kilka kadrów ze spotkania z K. Rzadko kiedy umieszczam tak dużo fotografii jednocześnie. W mojej głowie wiele się dzieje, dlatego fotograficznie wciąż się wiercę i kręcę, ale bardzo mi z tym dobrze. Szukam, chodzę różnymi ścieżkami, czuję i rozczulam się. Główna myśl zaklinowała się w temacie przyszłorocznego dyplomu. Wiem, że na siłę nic się nie zrobi. Wierzę jedynie, że duża ilość fotografowania sama naprowadzi mnie na Mój temat, kształt, technikę... Życiowo - wakacje pełną parą.
Trwa kolejny tydzień Letniego Taniego Kinobrania. Niestety, nie bardzo mam czas, aby odwiedzić w nadchodzących dniach kino. Pocieszam się faktem, że widziałam już zdecydowaną większość prezentowanych obrazów, a kino Pod Baranami dzisiaj mi się śniło... A aby filmowy klimat mnie nie opuszczał, czeka mnie Cinema Paradiso. Na co dzień - łapię słońce i uśmiechy. Odpoczywam, tak.




You Might Also Like

4 comments

  1. Bardzo dobre emocjonalne ujęcia ,wręcz znakomite;)

    ReplyDelete
  2. słusznie umieszczasz tak wiele, bo piękna seria!

    ReplyDelete

Instagram