Letnie Tanie Kinobranie - Tydzien 1 i 2

2:01 PM


Kino to jedyne miejsce, w którym potrafię się maksymalnie zrelaksować, a jak pisałam Wam niedawno - ogólnie z tą czynnością miewam problemy. Dlatego bardzo się cieszę, że w Krakowie przez całe wakacje trwa najlepsza akcja w skali roku! Letnie Tanie Kinobranie to tanie spotkania z mnóstwem świetnych filmów w jednym z najlepszych kin w Krakowie - Pod Baranami. Od piątku trwa drugi tydzień. Pierwszy tydzień był poświęcony filmom, które wprowadzą trochę uśmiechu. Sama wybrałam się na Niebo w gębie. Jestem ogólnie fanką francuskich filmów i francuskiego poczucia humoru, dlatego ten film, pełen uroku, pysznego jedzenia i francuskiego nastroju podbił moje serce. Z filmów, które były prezentowane znałam większość, dlatego nie poświęciłam wiele swojego czasu na wyjścia do kina. Były wyświetlane m.in Paryż, Manhattan, Poradnik pozytywnego myślenia, Przelotni Kochankowie, Whisky dla Aniołów czy mocno polubiony przeze mnie film - Zakochani w Rzymie. Bardzo żałuję, że nie miałam okazji zobaczyć Hotelu Marigold i Przelotnych kochanków, mam nadzieję, że niebawem nadrobię straty. 
Tydzień drugi jest zatytułowany - Obraz na świat. Swój tydzień drugi rozpoczęłam dopiero wczoraj z Imagine. Film mnie absolutnie wciągnął, a po wyjściu z kina miałam ochotę przejść przez krakowski Rynek z zamkniętymi oczami. Obraz "porusza odpowiednie neurony i rozstraja serce". Jeżeli nie widzieliście tego filmu, musicie koniecznie poświęcić mu swój czas. Nie będzie on stracony, a na pewno pobudzi naszą wyobraźnię i słuch. Prócz Imagine, wyświetlany był dobrze oceniany film Samsara czy Nietykalni, który już dawno skradł moje serce. W tym tygodniu można zobaczyć jeszcze m.in - 5 rozbitych kamer,  Dom z piasku i mgły, Siłę kobiet czy Życie z wojną w tle. Na sto procent pojawię się na Domu z piasku i mgły i Kurczaku ze śliwkami. Szczegółowy repertuar na stronie kina - TUTAJ
Rada dla zainteresowanych? Rezerwujcie miejsca już dzisiaj, bo sale zwykle pękają w szwach! 

Zamiast piwa na mieście, kupcie bilet do kina :)

You Might Also Like

5 comments

  1. Jeżeli chodzi o te mniejsze krakowskie kina nasuwa mi się jedna refleksja mianowicie: brak bezmyślnej tępej masy. Czasem człowiekowi nie chce się wchodzić do Cinema City w Galerii Kazimierz gdy widzi grupkę gimnazjalistów z paroma piwami, to jest po prostu zwiastun, że na pewno film nie będzie obejrzany w spokoju..

    btw. ta akcja jest genialna, dodatkowo świetne filmy w bardzo bardzo przystępnych cenach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego staram się nie chodzić do kin w galeriach. Najczęściej, gdzie chodzę to właśnie Pod Baranami i w Arsie. Nie robi też na mnie wrażenia ogromny ekran, więc nie mam problemu z małymi salami. I bardzo widać różnice, a wręcz przepaść między widzami Cinema City niż kin studyjnych. Nie chcę generalizować, ale coś w tym niestety jest.

      Delete
  2. http://www.katherineisawesome.com/wp-content/uploads/2013/01/moonrise-kingdom-script-100.jpg Moonrise Kingdom :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, będzie można obejrzeć w 8 tygodniu :)

      Delete
  3. Z chęcią coś z tych cudów dzisiaj obejrzę... w domu :)

    ReplyDelete

Instagram