lovemotions.pl

11:09 AM



Kochani, w końcu znalazłam dobre miejsce dla mojego Lovemotions, więc już teraz chciałabym Was zaprosić do odwiedzenia strony LOVEMOTIONS.PL. Znajduje się ono na platformie blogspota, więc możecie dodawać je do obserwowanych. W ten weekend wróciły mi wszelkie siły do walki w tej przestrzeni. Ostatni czas był ciężki, jakoś się podniosłam i znów uwierzyłam, że warto to robić. Jeżeli poszukujecie fotografa do ważnych chwil, ośmielę się zaproponować siebie :)

You Might Also Like

8 comments

  1. Za każdym razem jak oglądam zdjęcia ślubne to upewniam się, że tym chciałabym zajmować się w przyszłości. Mam nadzieję, że niedalekiej. I jeśli dobrze gdzieś wcześniej zauważyłam - obie fotografujemy Kraków, prawda? :) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotografuję na terenie całej Polski :)

      Delete
  2. och panno J. uwielbiam Twoje lovemotions !
    chce się ich więcej i więcej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Och, dziękuję! Mam nadzieję, że uda mi się w końcu zapełnić stronę zdjęciami :) Planuję kilka sesji analogowych.

      Delete
    2. Świetnie świetnie ! Powiem szczerze, że jesteś jedną z nielicznych osób fotograficznych(że tak się wyrażę) które obserwuje w wirtualnej przestrzeni, która tak wspaniale łapie miłość na zdjęciach. Tak jak już pisałam, zdjęcia Joasi S.,którą większość osób ukazuje jako uosobienie smutku - u Ciebie w kadrach wygląda ciepło (pomimo czarno-białych zdjęć). Także, pozostaje mi oczekiwać na nowe ujęcia ;-)!

      ***
      Powiedz mi, czy te analogowe fotografie o których pisałaś u mnie w komentarzu, można gdzieś zobaczyć ? Nie ukrywam, że pobudziłaś moją ciekawość ^^

      Delete
    3. Dziękuję Ci, to ogromnie miłe, zwłaszcza w tej chwili, w które jestem. Dużo mi to daje. Wciąż nie robię takich zdjęć, jakie chciałabym finalnie robić, głównie w fotografii miłości. Mam nadzieję, że wszystko przede mną :) Co do Asi, właśnie planuję wrzucić na lovemotions.pl post z tymi zdjęciami.

      Co do zdjęć o których pisałam, nie ma ich w internecie, bo są z dawnego okresu, ale w wolnej chwili, gdy je znajdę, mogę Ci je wysłac na maila?

      Delete
  3. Hm, nie wiem czym spowodowany jest u Ciebie ten obecny czas - ale minie,takie momenty są potrzebne. Apropos zdjęć mogę jedynie powiedzieć, że to dobrze - bo, to świadczy o tym, że masz motywacje, że dalej się doskonalisz i rozwijasz. Po samej sobie to stwierdzam - zatrzymałam się na 'czymś' i prawdę mówiąc, gdy patrzę na swoje zdjęcia sprzed 2-3 lat mam wrażenie, że pomimo krzywych kadrów, przepaleń i innych takich mankamentów były o wiele lepsze.
    Oj tak tak koniecznie musisz tam umieścić zdjęcia Asi - to są prawdziwe perełki !

    ***
    poproszę ! olulkaa@gmail.com . nie musisz się śpieszyć, dopiero w weekend będę miała dostęp do internetu, gdy przyjadę do domu. Teraz mam w życiu takie małe zamieszanie w związku z przeprowadzką na Podgórze, także tak jak mówię, jeżeli je znajdziesz i inne zajęcia pozwolą bardzo bardzo chętnie zobaczę te fotografie ^^

    ReplyDelete
  4. Piękne,cóż więcej można napisać
    Co do momentów zwątpienia to każdy je miewa,ale trzeba walczyć o swoje marzenia,pasje

    ReplyDelete

Instagram