Goodbye 2013

2:06 AM


2013 odchodzi. Był to czas burzliwy, wypełniony emocjami. Nie nabrałam do nich jeszcze wystarczającego dystansu. Wciąż wszystko buzuje. Na szczęście fotograficznie jestem ogromnie spokojna. Ten rok był bardzo owocny. Dotarłam do punktu, w którym jestem z siebie zadowolona na tyle, by odważnie iść do przodu. Dojrzałam. Spotkałam takie osoby, które pomogły mi zbudować dużą świadomość tworzenia.
2013 zaczął się dla mnie wystawą w ramach 30under30 - photoboite.com/3030/2013/joanna-galuszka/. A zakończył publikacją w K Magu i zaproszeniem od Stampsy.com - http://stampsy.com/5833. Są to wydarzenia, które mnie wzruszają i pozwalają się cieszyć z tego, co robię.


Doceniłam bardzo pójście do szkoły fotograficznej. Ogromnie chciałabym kontynuować tego typu edukację. Nie doceniałam tego, a teraz wiem, że niesamowicie rozwija świadomość i myślenie taka forma kształcenia. Szczególnie pokazały mi to warsztaty z Kasią Bielską i Dominikiem Tarabańskim. Sesja była tylko na zaliczenie do szkoły, a okazało się, że pozwoliła mi rozwinąć skrzydła. 


Kasia i Dominik uwolnili we mnie pewną część fotografa, która była gdzieś zamknięta. Wracałam z warsztatów z ogromnym uśmiechem i dumą. Były to dwa dni uskrzydlające, dwa dni pełne uświadomienia, dwa dni inspiracji. Chciałabym w życiu poznawać tylko takich ludzi, którzy uczą i inspirują.



W tym roku tez rozkwitła we mnie wizja lovemotions.pl. Mam nadzieję, że w 2014 będę mieć więcej czasu, by się jej poświęcić, rozwinąć ją i działać w niej intensywnie. Spotkałam dzięki temu wspaniałych ludzi. Tak, ludzie są chyba najważniejszym pierwiastkiem mojej fotografii. Czerpię z nich. Dzięki Wam to wszystko może oddychać.



 Jest jeszcze tyle do sfotografowania. Jest jeszcze tyle przestrzeni do odkrycia w mojej świadomości. Chcę pozbyć się moich braków i ograniczeń. Wiem jakie robię błędy i pragnę je świadomie, a potem podświadomie zwalczać. W najbliższych miesiącach będę tworzyć materiał do mojej wystawy dyplomowej. Wiem, w którą stronę chcę iść. Wiem, jakie uczucia chcę poruszyć. Boję się. 


Te dwa zdjęcia zostały zrobione w dniu moich dwudziestych drugich urodzin. Na kolejny rok nie robię szczególnych postanowień. Chcę tylko być lepszym człowiekiem niż byłam. Dawać dobro innym. Naprawić błędy. Skupić się na pasji. Więcej się cieszyć z życia, bo dużo we mnie ciemności.

Wszystkiego dobrego. Cieszcie się z tego co Was otacza.


Facebook / Lovemotions

You Might Also Like

10 comments

  1. your work is so beautiful! I love the way you use light and colors. ♥

    ReplyDelete
  2. Nie bój się!
    bo jesteś cudowna!
    <3

    ReplyDelete
  3. zadowolenie z siebie ważna rzecz,a może i najwazniejsza w dzisiejszym świecie.
    z checią obserwuję Twoje prace.są ..magiczne.

    pozdrawiam!
    m.

    ReplyDelete
  4. Ju, niech ten rok będzie dla Ciebie samym POWODZENIEM :)

    ReplyDelete
  5. nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę. Wystawy, dyplomu, wszystkich pięknych fotografii, wyobraźni talentu. Pielęgnuj go!

    ReplyDelete
  6. Dziękuję Wszystkim.
    Trzymajcie się silnie w Nowym Roku!:)

    ReplyDelete
  7. Genialne ujęcia w Nowym Roku,życzę jeszcze większego rozwoju i samych wspaniałych kadrów.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Piękne zestawienie fotografii z zeszłego roku Joasiu.
    Ja w związku z 2014 rokiem postanowiłam zostać w jednym miejscu w internecie, jeśli masz ochotę - zapraszam :)
    Ps. Już nie mogę doczekać się marca i momentu, gdy z moim G. staniemy przed Twoim obiektywem :)
    Buziaki!

    ReplyDelete

Instagram