K Mag

10:09 AM

Ostatni czas był bardzo intensywny, przyniósł mi dużo stresów i emocji. Od czasu do czasu spotkały mnie kojące nerwy wydarzenia. Mam nadzieję, że będę mieć teraz więcej czasu, aby móc je tutaj wszystkie zmieścić.
Niedawno byłam w Warszawie na warsztatach fotografii mody z Kasią Bielską i Dominikiem Tarabańskim. Warsztaty wygrałam na Maxmodels.pl i przyznam szczerze, że dawno nie doświadczyłam nic tak bardzo rozwijającego, dlatego napiszę o tym kolejnym razem - bo warto.
Najświeższy news można spotkać w Empikach, a jest nim nowy numer magazynu K Mag, w którym można znaleźć dwie strony poświęcone mojej fotografii. Jedno z marzeń spełnione. Uśmiecham się w sobie bardzo szeroko.
Chciałabym mieć więcej czasu, by dzielić się tym co robię. I robić tego co potrzebuję - więcej.

You Might Also Like

11 comments

  1. Gratulację Juanko! :)
    Dawno nie kupowałam KMaga ale widać, muszę to nadrobić!
    Cieszę się, że spełniasz swoje marzenia i że inni się do tego przyczyniają.
    Pnij się w górę!

    Pozdrawiam, P.

    ReplyDelete
  2. Gratulacje Juana! Oby więcej takich sukcesów! ;)

    ReplyDelete
  3. Joasiu! gratuluję i z całego serca cieszę się, że wszystko u Ciebie tak dobrze się rozwija.
    Oby więcej takich wpisów z pozytywnymi wiadomościami.
    Teraz przyjdzie świąteczny okres więc i pewno troszku więcej czasu.
    Jeszcze raz gratuluje ;)!

    ReplyDelete
  4. gratuluję. nie zjem obiadu, by kupić KMaga.

    ReplyDelete
  5. oł jea! spełń wszystkie te marzenia!

    ReplyDelete
  6. gratuluje !!!

    http://piadziufoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Gratulacje :) Uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia. Specjalnie polecę do Empiku po KMaga

    ReplyDelete
  8. Gratki, Asia :) rób co kochasz, nie patrz na czas... naginaj czasoprzestrzeń, po co się ograniczać? :)

    ReplyDelete

Instagram