digital diary

2:52 PM










Ostatnio moje życie kręci się głównie wokół fotografii. Przygotowuję się do zakończenia szkoły, w głowie obmyślam szczegółowy plan działalności. Mam tyle pomysłów, tak mało odwagi i za krótkie nogi, by stawiać duże, śmiałe kroki. Mam nadzieję, że wszystko pięknie rozkwitnie, tak jak to sobie układam w myślach...

Wyżej cyfrowy pamiętnik z  kilku  minionych dni i jedno zdjęcie (z alaskanem), które jest częścią wspomnienia sprzed wielu miesięcy. 

Z ważnych rzeczy: 
niedawno utworzyłam fotograficznego maila: juanagaluszka@gmail.com, ponieważ wiadomości jest coraz więcej, a na prywatnym zrobił mi się duży bałagan. Piszcie! 

You Might Also Like

3 comments

  1. A mi się kręci wokół słowa. Powiedz powiedz, masz słodziaka teriera yorka czy to tylko tak było fejsbukowo? :-)

    ReplyDelete
  2. kochana, Mimi jest psiakiem nalezacym do Nishe :)

    ReplyDelete

Instagram