joanna gałuszka - ODDYCHAJ - wystawa autorska

10:53 PM

W ostatnim czasie nie mam czasu. Biegam, jeżdżę z jednego końca miasta na drugi. Spędzam godziny przed komputerem dopieszczając zlecenia, zaliczenia i.... dyplom. Dziewięć ważnych dla mnie zdjęć już za tydzień zawiśnie w Pauzie in garden, która mieści się w Małopolskim Ogrodzie Sztuki (ul. Rajska 12). Wystawa jest zorganizowana w ramach mojej obrony z fotografii na Krakowskich Szkołach Artystycznych oraz w ramach Miesiąca Fotografii 2014 (Krakow Photo Fringe). Codziennie stresuję się coraz mocniej, a od jutra odliczam pełny tydzień. Jeżeli jesteście tego dnia w Krakowie (lub macie dzień wolny - to przyjedźcie) zapraszam na wino i poczęstunek, będzie dużo uśmiechu i trochę zdjęć, dla których to całe halo. Tak to... :)


Każda para uśmiechniętych oczu mile widziana... Czekam na Was!

Tutaj link do wydarzenia na FB:"Oddychaj" Joanny Gałuszki


You Might Also Like

12 comments

  1. jeżli tylk bede mogła to przyjade. Bo uwiebiam Twoje fotografie

    ReplyDelete
  2. nie mogę się już doczekać !
    tak jak pisałam na instagramie - data już dawno wpisana w kalendarz <3

    ReplyDelete
  3. SŁONECZKO, będzie dobrze. Na pewno. Już się nie mogę doczekać wernisażu. Szkoda, że następnego dnia mam WieszCo. Bo przez to czekanie nie jest tak jednoznacznie fajne.

    ReplyDelete
  4. Super! Kraków mam stosunkowo niedaleko, jeśli będę miała czas to wpadnę bardzo chętnie obejrzeć tą wystawę :)

    ReplyDelete
  5. Piekne zdjęcia, szkoda, ze tak poznio trafilam na bloga...

    ReplyDelete
  6. Juanko,
    kupiłam na targu smenę 8m, założyłam jakiś prześwietlony film i wszystko jest okej, ale gdy chcę zwinąć film (nie stosuję metody dwu kasetek) z powrotem do kasetki, ten ani drgnie, tj. niby coś się kręci, ale film pozostaje w miejscu. Możesz mi coś poradzić? Czy jedyne wyjście, to szukanie ciemni w Krakowie (choć nawet nie wiem jak miałabym cokolwiek wywołać :)))?

    Mam nadzieję,że znajdziesz chwilkę, żeby mi odpisać.
    Pozdrawiam,
    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A. musiałabym mieć możliwość spojrzeć i podotykać aparat, być może trzeba coś inaczej pokręcić. Jeśli jesteś z Krakowa to chętnie spojrzę, a na ten czas po prostu wejdź do łazienki, zakryj wszystkie otwory, przez które leci światło i po ciemku wyjmij film i go zwiń. Mój Zenit nim umarł całkowicie również buntował się w kwestii zwijania i tak sobie radziłam. Być może to problem mechaniczny i aparat potrzebowałby przeglądu, być może trzeba trochę inaczej lub postukać i popukać :)

      Delete
    2. Dziękuję Ci za odpowiedź. Też miałam Zenita i ten sam problem, zresztą i on leżakuje w którejś szufladzie. A kliszę wyciągnęłam, znając moje szczęście i tak z tego nic nie będzie, ale brnę w to dalej! Założyłam jeszcze jeden film, bo wydaje mi się, że ten, który nie chciał się zwinąć, po prostu urwałam.
      No nic, dziękuję jeszcze raz, gdyby okazało się jednak, że to wina Smeny, odezwę się (tak, Kraków :)))

      ściskam i powodzenia!

      Delete
  7. przepiękny plakat...szkoda, że dopiero teraz dowiedziałam się o tym wydarzeniu

    ReplyDelete

Instagram