On The Road

3:31 PM















You Might Also Like

9 comments

  1. swietne kadry. przypominaja mi fotorelacje z podrozy barta i silvii pogody.

    ReplyDelete
  2. Miło patrzy się na te zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  3. these pictures have such beautiful tones, lovely!

    ReplyDelete
  4. szóste i siódme kocham!
    całość cudna.

    ReplyDelete
  5. Daj mi trochę tej ciszy i spokoju!

    ReplyDelete
  6. To szóste zdjęcie. To czarno - białe. To takie piękne. Brak słów.

    ReplyDelete
  7. Joasiu, czy Ty może ostatnio rozjasniłaś swoje włosy?
    ogądałam Twoje stare zdjęcia i jestem zakochana w Tobie w rudych. Planujesz kiedyś do nich wrócic?
    Pisz tu do nas częsciej, są ludzie którym nieustannie brak Ciebie i Twojej fotografii.

    Pozdrawiam, Michalina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Michalino,
      kiedyś miałam ciemne, rude włosy. Przez lata wracałam do naturalnego koloru, który miałam przez rok i teraz delikatnie rozjaśniłam :)
      Spowodowałaś u mnie uśmiech, a dobrze się składa co do prośby o posty, bo weszłam na bloggera dodać zdjęcia! :)

      Delete

Instagram