PLENER W MICHALOWICACH - Roksana - ANALOGOWO

11:56 PM


 Cześć wszystkim! Ostatnio dużo mniej czasu na moją fotografię. Niedawno trafiło się wolne popołudnie, podczas którego zeskanowałam stos negatywów zebranych przez kilka miesięcy. Szalenie miłe uczucie po takim czasie odkryć perełki, które bardzo mnie cieszą... W lipcu byłam na plenerze w Michałowicach, gdzie ruszyłam zakurzony aparat na kliszę. Nic nigdy nie przebije takiej fotografii, więc cieszę się, że wszystkie moje początki były na kliszy. Szkoda, że w ostatnim czasie przez zawodowe sprawy trochę od tego odeszłam.
W Michałowicach chyba pierwsze zdjęcia, które zaczęłam robić były właśnie te z Roksaną, które możecie zobaczyć niżej. Szybkie, nieplanowane i podpatrzone kadry. Tak mi najlepiej. 

A tak to skupiam się ostatnio na fotografii ślubnej. Pracuję nad stroną i umawiam się z wieloma, wspaniałymi parami... Niebawem coś tutaj pokażę ślubnego!













You Might Also Like

11 comments

  1. klimat michałowic mnie zachwyca. jak Ty się tam dostałaś?
    w sumie mnie to nie dziwi, bo talent masz ogromny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piotr mnie zapraszał zawsze na plenery, ale dopiero ostatnio pasował mi termin, więc pojechałam... :) Jak się uda to znów pojadę na wiosnę!

      Delete
  2. Miałaś piękną, charakterystyczną modelkę. Zdjęcia intrygujące :)

    ReplyDelete
  3. czyżby Teatr Cinema? Niezwykłe miejsce, jak i cała okolica,
    insoirujące, oczyszczające, nie 'ą ę przez bibułkę', a naturalna bohema, z serca.
    Stowarzyszenie, w którym działam, też miało tam plener tej jesieni.
    Cudnie i fachowo, z panią Roksaną, oddałyście "woń" miejsca
    i świetnie sobie poradziłaś ze średnio przychylnymi warunkami świetlnymi.
    Szanuję i pozdrawiam! Oby kiedyś tam wrócić, na marginesie... :)

    ReplyDelete
  4. Piękne i klimatyczne masz zdjęcia. czuć na nich zapach kliszy, naprawdę - częściej sięgaj po analoga!
    Poobserwuję Cię:)

    ReplyDelete
  5. Niech mi ktoś powie, że analogowa nie jest lepsza... Rewelacyjne kadry które wymagają wiedzy a nie tylko szybiego naciskania spustu migawki... Pozdrawiam Paweł Heczko

    ReplyDelete

Instagram