Hello 2015

10:25 PM


Długi czas zajęło mi, by w końcu usiąść i przeszukać dyski z myślą o tym, jaka była moja fotografia w 2014. Na pewno - było jej najwięcej do tej pory. Przez szkołę fotograficzną bardzo zlały mi się dwa lata, przez co miałam wiele wątpliwości, czy aby na pewno wszystkie zdjęcia, które wybrałam są z odpowiedniego czasu. Nie wiem. Z pewnością były mi w minionym roku najbliższe, więc są tu. 



W minionym roku skończyłam fotografię, broniąc się maksymalnie jak się da, dzięki serii zdjęć Oddychaj. Dyplom możecie zobaczyć tutaj: Oddychaj. Lub w siedzibie Krakowskich Szkół Artystycznych - wiszą w auli.




Przy pracy nad dyplomem zrobiłam bardzo dużo zdjęć, wciąż jeszcze ich wszystkich nie pokazałam. Zdjęć mam mnóstwo!




Byłam w Michałowicach, dzięki którym mogłam ponownie oddać się negatywom. Największa moja przyjemność. W najbliższym czasie planuję dużo zabawy z gumą chromianową, którą też w 2014 poznałam.








Pierwszy kontakt z wielkim formatem i nieco pomięty baryt... Ale magia dla mnie jest.






2014 był jednym z najtrudniejszych. Zawsze kończąc dany rok mam nadzieję, że kolejny będzie lepszy. W swoim życiu miałam wiele zawirowań. Wszystko kręciło się wokół dyplomu z fotografii, a przecież obok tego dyplomu miałam również licencjat (który udało mi się jakimś cudem obronić pod koniec grudnia!). Zmieniłam wiele rzeczy w swoim życiu - intensywność dni (2014 był zdecydowanym niszczycielem zdrowia i nerwów), doceniłam samą siebie w fotografii (więcej wernisaży!), znów pokochałam pełnią i oczyściłam otoczenie z toksyczności (tak mi się wydaje). 
Bardzo mi brakuje szkoły (i ciemni).






Dziękuję Wam za wspaniałe dwa lata!














Pewnie mogłam zrobić lepszą selekcję. Wiele zdjęć wciąż jest nietkniętych, leżą gdzieś poukrywane w folderach. Chyba muszę tam posprzątać! 
Co bym chciała dalej? Nie przestawać się rozwijać... Mam duży niedosyt i wyszedł mi zdecydowany chaos.

Tak.
Joanna.

P.S



facebook & lovemotions & drugi blog


Dla ciekawskich - 2013 - było lepiej!

You Might Also Like

7 comments

  1. uśmiecham się bardzo gdy to czytam i widzę :)

    ReplyDelete
  2. 2014 i 2013 równie fajne, widzę podobieństwa stylu ale i inne tematy! bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  3. kocham wszystkie te kadry, same cudowności

    ReplyDelete
  4. uważasz, że warto inwestować w KSA? czy może lepszy jest samorozwój?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie to były najlepsze dwa lata życia :)

      Delete
  5. piękne.
    chcę więcej zdjęć ;)

    ReplyDelete

Instagram